ELA PASLANMAZ olarak faaliyet alanımızda yer alan konularda; yasal şartların karşılanması, müşteri, tedarikçi ve 3. taraf muhataplarımızın ihtiyaç ve beklentilerine cevap verecek şekilde Üretim ve Hizmet sunumunun gerçekleşmesi, kaliteli, hızlı ve güvenli bir biçimde sunulan hizmetlere erişimin sağlanmasını amaç edinmiştir. ELA PASLANMAZ kendisine, müşterilerine ve 3. Taraf muhataplarına ait kalite politikasını korumak amacıyla ISO 9001:2015 standardına uygun olarak bir Kalite Yönetim Sistemi’nin kurulmasına karar vermiştir. Kalite Yönetim Sistemimiz kurumsal hedeflerimizle aynı doğrultuda yer almaktadır. Kalite süreçlerinin sağlıklı şekilde işletilmesi için gerekli roller tanımlanmış, sorumluluklar belirlenmiş ve sorumlular atanmıştır. Bu sorumluluklar başta yönetim olmak üzere tüm birimleri, üçüncü taraf olarak müşteri, alt tedarikçi ve teknik destek sağlamakta olan tedarikçileri de kapsamaktadır. Şirketimizde Kalite sisteminin kurulması süreci ile birlikte kapsam dahilinde yer alan tüm alanlarda muhtemel risklerin belirlenmesi, değerlendirilmesi, standarda uygun kontrollerle eşleştirilerek kabul edilebilir seviyeye indirilmesi amaçlanmakta ve risk değerlendirme prosedürünün uygulanmasıyla kurum içinde kalite sisteminin canlı tutulması takip edilmektedir. Bu bağlamda şirketimiz standardın gerekliliklerini yerine getirmek, yasal şartları karşılamak, uygulanabilir tüm kontrollerin etkinleştirilmesini, ayrıca kurulan Kalite Yönetim Sistemi’nin yeni uygulama alanları ve gelişen teknoloji ile her yıl düzenli aralıklarla sürekli iyileştirilmesini taahhüt eder.
ISO 9001:2015 politikamız;
1- Müşterilerimizin beklentilerini karşılamak
2- KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ için liderlik etmek
3- Risk temelli düşünceyi teşvik etmek
4- KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ performansını sürekli iyileştirmek
5- KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ performansı için gereken kaynakları taahhüt etmek
6- Sektörde Liderlik yapmak